איזה באסה שלא התחלתי לטפל בעור בגיל 40 | מה השתנה אחרי גיל 45+

משפט אחד מלקוחה בת 80 שנשאר איתי לפני תקופה הגיעה אליי לקוחה בת 80 לטיפול תוך כדי שהיא מסתכלת במראה היא אמרה לי משפט שמאז נשאר איתי: איזה באסה שלא התחלתי לטפל בעור בגיל 40 והאמת? זה לא נאמר ממקום של חרטה על קמטים היא לא אמרה שהיא הייתה רוצה להיראות בת 20 היא לא […]

דילוג לתוכן